PDA

View Full Version : prvi posao-vozač taksija


sremskesume
14.01.2018, 21:51
Da li neko od ljudi na forumu ima iskustva sa taksiranjem?Koliko se kreću satnice,i generalno,kako vam se čini ta ideja za prvi posao?
Često sam viđao u filmovima kako samo sveži emigranti voze taksije i većina nema pojma engleski.:==D:

MarkobacJe
14.01.2018, 22:59
Sto se tice taksija,znam da Uber placa u 3 najveca americka grada satnicu od 20 dolara(plati taxe,kredit za gora,osiguranje i gorivo,pa ostane ti manje) i od nekih 8-14 dolara u manjim gradovima.Potrebno ti je znanje engleskog,jer ako budes zanimljiv musteriji dace ti dobru ocenu,a od ocene ti zavisi satnica i opstanak na poslu.Za ovaj obican taksi mislim da su satnice vece,ali mislim da se sada vise ljudi vozi Uberom jer je jeftiniji

Dukeduki
15.01.2018, 03:08
Da li neko od ljudi na forumu ima iskustva sa taksiranjem?Koliko se kreću satnice,i generalno,kako vam se čini ta ideja za prvi posao?
Često sam viđao u filmovima kako samo sveži emigranti voze taksije i većina nema pojma engleski.:==D:

evo ja mogu da ti pricam o svom iskustvu , ja povremeno vozim za lyft , moze da bude ok, satnica zavisi od vise faktora da li imas svoje vozilo, u kojim i tervalima vozis, jezik se potrudi da savladas osnovno radi sebe, ostalo radi navigacija. Od toga kako se sporazumevas svakako zavisi i hoces li dobiti napojnicu

elefteros
15.01.2018, 05:59
Ja mogu da dodam nešto iz ugla putnika, jer sam nedavno preko 50x koristio usluge Lifta (povezano sa Deltinom Skymiles American Express, pa skupljam milje :) )

Na prste jedne ruke mogu da nabrojim one koji su bili ljubazni ili spremni na razgovor i skoro sve su bili sami Amerikanci. Jedan Jermenac me je oduševio jer je bio u fazonu kako voli Srbe, pa mi je čak dužu vožnju prekinuo u nekom trenutku u aplikaciji i nastavio da me vozi do destinacije, samo da mi Lift ne bi naplatio nešto viši iznos koji je trebao da bude :D

Azijati uglavnom voze automobile proizvođača iz Japana ili Južne koreje, i to mahom novije, i vožnja u njima je stvarno uživanje. Vozila su bila čista i uredna. Neki su imali vode i grickalice za putnike. To bi meni uvek bio plus da dam 5 zvezdica osobi koja bi me vozila.

Jedan od vozača, Meksikanac, super zanimljiv lik (pričao kako je burazera prošvercovao iz Meksika u vreme kada je to moglo da prođe neopaženo), pričao mi je kako npr funkcioniše kada hoćeš da počneš da radiš kao vozač za Lift sada - pre nego što dobiješ dozvolu od kompanije, predstavnici Lifta dođu i ti treba da odradiš vožnju i "dokažeš" da si dovoljno dobar da radiš za njih. To je njegova priča. On radi full time inače, i kaže da je čak više puta imao vožnje van grada, tipa od LA do SF-a. Tu mu je Lift plaćao smeštaj i gorivo i sl. Ne znam da li je sve to istina.

Takođe, pored Ubera i Lifta, postoje i varijante dostave hrane, čak i sam Uber ima tu priču ko želi to da radi. U Njujorku (ne znam za ostatak Amerike) funkcioniše i Gett, što je bio Izraelski start-ap, mada ga nikada nisam koristio.

Neki površan zaključak koji sam izveo je da raditi kao vozač za neku od ovih kompanija nije sam po sebi dovoljan posao za život, osim ukoliko ne provodiš ceo dan u kolima.

Amerikanci vrlo često rade ovaj posao kao part time, dok imaju regularan posao sa strane.

Bockyman
24.01.2018, 20:56
Sto se tice taksija,znam da Uber placa u 3 najveca americka grada satnicu od 20 dolara(plati taxe,kredit za gora,osiguranje i gorivo,pa ostane ti manje) i od nekih 8-14 dolara u manjim gradovima.Potrebno ti je znanje engleskog,jer ako budes zanimljiv musteriji dace ti dobru ocenu,a od ocene ti zavisi satnica i opstanak na poslu.Za ovaj obican taksi mislim da su satnice vece,ali mislim da se sada vise ljudi vozi Uberom jer je jeftiniji

Не знам одакле овакве информације... сатница на Уберу, па ти још Убер плаћа. У Чикагу је оваква ситуација: дакле, за сваку вожњу сте плаћени основна тарифа (или што би се код нас рекло: старт) је $1,27, $0,7125 по миљи и $0,15 по минути. Дакле, то је комбинација која одређује колико ће зарадити возач. Даље, постоји surge када је повећана тражња и цене расту рецимо 1,5 или 2 или три пута (све малопре наведено се множи тим фактором, зависи колико је велика тражња. Знам да је за дочек нове 2017 surge ишао и до 8 пута). Постоји и boost, када Убер плаћа већу цену, дакле опет 1,3 или 1,3 или 1,8 пута.
Даље, постоји и бонус. Први бонус је од понедељка у 4 ујутру до петка у 4 ујутру а други је од петка у 4 ујутру до понедељка у 4 ујутру. Убер да би вас мотивисао да радите даје одређене бонусе типа (мој тренутни бонус до петка у 4 ујутру) $75 за 30 вожњи. Дакле, то је додатак на оно што сте зарадили за вожње, ако остварите задати циљ.
Ја Убер возим парт тајм (као и VIA, слично као Убер али и са неким разликама, а VIA поред Чикага постоји у Њујорку и у Вашингтону), и моје искуство каже да Убер ако возиш много, даје ти много више вожњи за мањи бонус (пример мој друг, који има $15 бонуса за 35 вожњи), јер се ваљда воде логиком да ће тај неко да вози у сваком случају и не треба му нека екстра мотивација... ово је само мој закључак из пуно примера. Ако не возиш неко време, увек дају боље бонусе за мање вожњи. Бар мени нема много сврхе возити Убер ако се не освоји бонус и ако так бонус није добар (ја овако размишљам јер је мени то ипак парт тајм посао).
Такође, постоји и тип, али се не добија тако често (бар ја га не добијам често, ваљда нисам довољно nice).

Такође, моје искуство каже се тешко пребаци $20 на сат и то је грос, дакле од тога треба поплаћати све могуће трошкове. Да поновим, сатница као сатница не постоји, али ако се прерачуна време проведено онлајн на Уберу са зарадом, буде тако некако отприлике. Дакле, и ово може много да варира, зависи какве сте среће, али ја ако имам око $25, ја сам задовољан... некада буде више, али као што рекох, често ниже од тога.
Некада је било другачије, па је Убер узимао проценат (20% или 25%) од зараде а остало је остајало возачу а сада често буде и 40% за Убер. Али, максимално су транспарентни и тачни тако да је све увек јасно.

Не знам како је за такси, мислим да овде у Чикагу треба да се положи неки тест да би се возио такси, али за Убер је правило да морате да имате најмање годину дана УСА искуства у вожњи, односно годину дана УСА возачку дозволу. Што значи да Убер не може одмах да се ради. Претпостваљам да је тако и са Лифтом.

Dukeduki
24.01.2018, 22:43
Не знам одакле овакве информације... сатница на Уберу, па ти још Убер плаћа. У Чикагу је оваква ситуација: дакле, за сваку вожњу сте плаћени основна тарифа (или што би се код нас рекло: старт) је $1,27, $0,7125 по миљи и $0,15 по минути. Дакле, то је комбинација која одређује колико ће зарадити возач. Даље, постоји surge када је повећана тражња и цене расту рецимо 1,5 или 2 или три пута (све малопре наведено се множи тим фактором, зависи колико је велика тражња. Знам да је за дочек нове 2017 surge ишао и до 8 пута). Постоји и boost, када Убер плаћа већу цену, дакле опет 1,3 или 1,3 или 1,8 пута.
Даље, постоји и бонус. Први бонус је од понедељка у 4 ујутру до петка у 4 ујутру а други је од петка у 4 ујутру до понедељка у 4 ујутру. Убер да би вас мотивисао да радите даје одређене бонусе типа (мој тренутни бонус до петка у 4 ујутру) $75 за 30 вожњи. Дакле, то је додатак на оно што сте зарадили за вожње, ако остварите задати циљ.
Ја Убер возим парт тајм (као и VIA, слично као Убер али и са неким разликама, а VIA поред Чикага постоји у Њујорку и у Вашингтону), и моје искуство каже да Убер ако возиш много, даје ти много више вожњи за мањи бонус (пример мој друг, који има $15 бонуса за 35 вожњи), јер се ваљда воде логиком да ће тај неко да вози у сваком случају и не треба му нека екстра мотивација... ово је само мој закључак из пуно примера. Ако не возиш неко време, увек дају боље бонусе за мање вожњи. Бар мени нема много сврхе возити Убер ако се не освоји бонус и ако так бонус није добар (ја овако размишљам јер је мени то ипак парт тајм посао).
Такође, постоји и тип, али се не добија тако често (бар ја га не добијам често, ваљда нисам довољно nice).

Такође, моје искуство каже се тешко пребаци $20 на сат и то је грос, дакле од тога треба поплаћати све могуће трошкове. Да поновим, сатница као сатница не постоји, али ако се прерачуна време проведено онлајн на Уберу са зарадом, буде тако некако отприлике. Дакле, и ово може много да варира, зависи какве сте среће, али ја ако имам око $25, ја сам задовољан... некада буде више, али као што рекох, често ниже од тога.
Некада је било другачије, па је Убер узимао проценат (20% или 25%) од зараде а остало је остајало возачу а сада често буде и 40% за Убер. Али, максимално су транспарентни и тачни тако да је све увек јасно.

Не знам како је за такси, мислим да овде у Чикагу треба да се положи неки тест да би се возио такси, али за Убер је правило да морате да имате најмање годину дана УСА искуства у вожњи, односно годину дана УСА возачку дозволу. Што значи да Убер не може одмах да се ради. Претпостваљам да је тако и са Лифтом.
pozdrav
sto se mog iskustva tice u lyft nisu strogi po tom pravilu za godinu dana vozacke jer hoce da prime i sa manje od godinu... svakako se slazem za ono oko satnice sto si napisao, manje vise je tako
ja vikendima da vozim najvise i za sad je pozitivno iskustvo

Bockyman
24.01.2018, 23:26
pozdrav
sto se mog iskustva tice u lyft nisu strogi po tom pravilu za godinu dana vozacke jer hoce da prime i sa manje od godinu... svakako se slazem za ono oko satnice sto si napisao, manje vise je tako
ja vikendima da vozim najvise i za sad je pozitivno iskustvo

Oво је са званичног Убер сајта:

Minimum requirements
Anybody can drive with Uber, although there are a few minimum requirements:

Be at least 21 years of age
Have at least one year of licensed driving experience in the U.S. (3 years if you are under 23 years old)
Have a valid U.S. driver’s license
Use an eligible 4-door vehicle
Required documents
Before hitting the road, share the following documentation:

A valid U.S. driver’s license
Proof of vehicle registration
Proof of vehicle insurance
Driver screening
After signing up, take a few minutes to start a screening online. It’ll review your driving record and criminal history.

sremskesume
26.01.2018, 13:56
Znači,ništa od Ubera i taksija,jedino taj Lift dolazi u obzir,za početak.Koliko sam izračunao,ako se radi svaki dan i svaka subota ,može se zaraditi pristojno.

Bockyman
26.01.2018, 19:48
Znači,ništa od Ubera i taksija,jedino taj Lift dolazi u obzir,za početak.Koliko sam izračunao,ako se radi svaki dan i svaka subota ,može se zaraditi pristojno.

What are Lyft’s requirements?

You must be at least 21 and own an iPhone or Android phone. As part of our approval process, you’ll undergo a DMV check, plus a national and county background check. This will require a Social Security number, in addition to an in-state driver’s license that is at least a year old. Learn more about our background check standards on our Safety page, and our comprehensive driver requirements in the Help Center.

sremskesume
27.01.2018, 19:27
onda i to otpada .:nene::udri:..................................... .....

Dukeduki
28.01.2018, 05:36
onda i to otpada .:nene::udri:..................................... .....

zasto otpada?, veruj mi da je jednostavnije nego sto zvuci, sve se brzo to obavi i nista to. nije komplikovano.kao sto rekoh ja vozim lyft i sve to se brzo zavrsi

damagon
28.01.2018, 10:18
Pa verovatno je mislio da otpada za pocetak jer moras posedovati vozacku godinu dana, to je jedan od uslova, inace mene zanima da li postoji mogucnost da se radi samo vikendom all day long ?

kreta
28.01.2018, 13:02
Cao drustvo!
Da li bi neko mogao da mi objasni zasto sam na svom privatnom e-mailu, samo dan posle citanja vasih postova, dobila ponudu za posao u Lyftu? Ja ni nisam u USA. Ne mogu da verujem. Kao da nas neko posmatra...

BetterFuture
28.01.2018, 13:14
Cao drustvo!
Da li bi neko mogao da mi objasni zasto sam na svom privatnom e-mailu, samo dan posle citanja vasih postova, dobila ponudu za posao u Lyftu? Ja ni nisam u USA. Ne mogu da verujem. Kao da nas neko posmatra...
Haha, pa naravno da nas "neko" posmatra. Pa sta mislite cemu sluzi Location, typing prediction, voice recognition, facal recognition, personal ads, Cortana, Siri...? Jeste, nama olaksavaju zivot, ali nam nije data ta tehnologija besplatno, iako tako deluje.

I odosmo u off... Izvinjavam se!

sremskesume
29.01.2018, 09:37
zasto otpada?, veruj mi da je jednostavnije nego sto zvuci, sve se brzo to obavi i nista to. nije komplikovano.kao sto rekoh ja vozim lyft i sve to se brzo zavrsi

Otpada kao početni posao kad se dođe u SAD,jel moram imati godinu dana američku vozačku.Ako sam dobro izračunao ako se vozi ceo mesec ( svaki radni dan,plus svaka subota )može se navući oko 2000 neto?

Bockyman
29.01.2018, 22:29
Pa verovatno je mislio da otpada za pocetak jer moras posedovati vozacku godinu dana, to je jedan od uslova, inace mene zanima da li postoji mogucnost da se radi samo vikendom all day long ?

Mоже максимално да се вози, будеш онлајн, 10 сати дневно кроз све платформе (Uber, VIA, Lyft). Када се приближиш лимиту од 10 сати дневно добијаш упозорење од Убера и мислим да те искључе. Казна је мислим $500 ако се прекорачи лимит.

Bockyman
01.02.2018, 21:50
Pa verovatno je mislio da otpada za pocetak jer moras posedovati vozacku godinu dana, to je jedan od uslova, inace mene zanima da li postoji mogucnost da se radi samo vikendom all day long ?

Oво ми је малопре стигло на мејл:

It's a new year and with it come a few changes — the City of Chicago has updated some of the BACP regulations. Check below for details:


The BACP has approved an increase on the amount of time you can be on the road. TNP Drivers are now allotted 12 hours in a 24 hour day with a mandatory 8 hour break.


The BACP has also established that all vehicles (regardless on the year) will only be required to pass an annual inspection.
Thanks for helping make 2017 great. All of us here at Via look forward to making 2018 even better with your help!

Questions? Reply to this email and we'll be in touch.

- Team Via