ZELENA KARTA - LUTRIJA

ZELENA KARTA - LUTRIJA (http://www.zelenalutrija.com/forum/index.php)
-   Vodič za emigrante (http://www.zelenalutrija.com/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Posao kao ekonomista\inzenjer telekomunikacija (http://www.zelenalutrija.com/forum/showthread.php?t=1920)

Dzoni97 04.02.2018 10:43

Posao kao ekonomista\inzenjer telekomunikacija
 
Pozdrav ljudi,student sam ekonomskog fakulteta i zanima ne koliko je perspektivno naci posao kao ekonomista u USA.A koliko kao inzenjer telekomunikacija(Moja devojka studira to na saobracajnom)/Takodje bih zeleo da znam kolilo su placeni poslovi kao sto su:Instaler solarnih panela,instaler telekom. opreme i vozac kamiona taksija(Jer ne verujem da cu odmah naci posao u struci.Unapred hvala

damagon 04.02.2018 12:22

Ja sam takodje student ekonomskog fakulteta, 4. godina,vec sam listao neke poslove u struci i uglavnom se svuda trazi neko prethodno iskustvo. Najbolje ti je da trazis neki internship program, jer je i dobro placeno, a i dobra odskocna daska. Ima jedan youtube kanal na kome je jedan decko pricao da mu je posao da instalira solarne panele i da je placen oko 16 $ za taj posao u Arizoni. Sto se tice kamiona imas posebnu temu pa procesljaj malo. Uglavnom polaganje kosta oko 2000$ , i trebas imati nekog da te progura ako nemas iskustva, mada ima dosta nasih, verujem da bi pomogao neko.Zarada vozaca kamiona takodje zavisi od toga da li imas svoj kamion ili koristis company truck. Takodje smo u posebnoj temi diskutovali Uber i Lyft.

Kao sto rekoh , prelistaj malo forum, ima dosta informacija i odgovora na tvoja pitanja

Dzoni97 04.02.2018 21:33

Zahvaljujem na odgovoru :) procitacu forum,nadam se da cu dobiti na DV 2020,ako ne ja,onda moja devojka,pa cemo se vencati.Inace da li znas koliko su trazeni inzenjeri telek.


Svi datumi su prikazani u formatu GMT +1. Trenutno vreme: 10:12.

Copyright ©2005 - 2024, ZelenaLutrija.com by VUXYS, LLC