Citat:
Prvobitno poslao korisnik noki
samo mi je bila misao da ne treba nikome dosadjivati, samo stalozeno i sve ce biti u redu.
|
U pravu si Noki, nece nista promeniti ako zovemo KCC svakog dana, ali ova lutrija je kao da uplatis listic u kladionici a nemozes da vidis rezultate

Salim se.
Posle 10 godina rada u americkim kompanijama sam naucio da "dosadjivanje" ne postoji kao termin u poslu. Ako je neko placen da nesto odradi ili ako mu je to u opisu radnog mesta, mozes da mu "dosadjujes" kolko hoces, on to mora preziveti sa osmehom

To se pored ostalog desava i meni kada klijenti zovu da provere dali je project on schedule svakog dana, iako imaju project plan za celu godinu unapred
Kako god, ona teta ili cika u KCC su placeni da odgovaraju na pitanja, a ja, hvala Bogu imam pitanja za njih dok ne odem preko bare.... pa mislim da cu ih i posle zvati
Salim se naravno.... ali cu ipak zvati i danas pre kraja radnog vremena, da mi slucajno nesto ne promakne