View Single Post
  #431  
Staro 29.04.2015, 16:03
deep_dish deep_dish je offline
Član
 
Datum prijave: 24.11.2014
Poruke: 18
Nepromenjeno

Realno svako USA dozivljava na svoj nacin, i svako neki posao dozivljava na svoj nacin. Imati lose misljenje o necemu je jedno, ali iznositi neistine je drugo.
Vlasnici kamiona da vas guraju da vozite i dan i noc... to je jako proizvoljan stav.... imao sam i lose gazde, i dobre...ni jedni ni drugi nisu trazili da ginem i da vozim preko limita. Da te neko moze izvarati i do 30.000$ apsolutno ne stoji, jer se pare isplacuju sedmicno,tako da te neko moze maksimalno zavrnuti za jednu sedmicnu platu...znaci nekih 1500 do 2000 dolara. A i to je rijetkost, jer je vozace tesko naci. To da mozete biti i duzni zbog silnih kaznih je apsurdno... a ako se ne slazete sa gazdom koji vas tjera da vozite po rutama bez dodatnog placanja(manja ogranicenja brzine = manje se prelazi dnevno = manje para za vas) jednostavno promjenite gazdu. I sam sam to uradio, poslije manjeg neslaganja sam jednostavno razduzio kamion i presao u drugu kompaniju. U roku od 3 dana sam bio u drugom kamionu, a u prosloj kompaniji mi je sve bilo isplaceno. Ako gazda kamiona nece, natjerace ga gazda kompanije.
Realno posao je dosadan, nema te u Chicagu ili gdje god da si stacioniran minimalno 5 dana, a moze i vise, zavisi koliko sedmica spojis. Spajas sedmice zbog sebe, da uzmes vise love. Niko te nece tjerati da vozis vise.
Druga realnost je da se na kamionu dobro zaradjuje... Sa tudjim kamionom mozes da zaradis 6-7000 $ mjesecno sto realno u startu ne mozes ni sa kojim poslom. Za nekog ko pocinje u americi, ove pare itekako znace, tako dok stanes na noge odlicno je.

Citat:
Prvobitno poslao korisnik alex777200 Prikaz poruke
Dobre strane posla su te sto znas da uvek mozes naci posao i da si trazen, sto stvara psiholoski mir kod licnosti i donosi osecaj blagostanja.

Znao sam sa famoznim Slavisom da zapocnem pricu o kamionu i koji je realno imao dobro iskustvo iz tog Sveta kamiona, ljudskih odnosa, generalno i koji je znao reci da na kraju svega sto vredi iz te branse, jeste to sto smo videli Ameriku uzduz i popreko.

Novac dodje i prodje, potrosi se, ali iskustvo ostaje zauvek.

Ima svakako dobrih strana, to je sigurno.

Losih strana u poslu sa kamionima ima dosta, iste ne poznaju ni najveci eksperti, koji se sa istim susrecu svakodnevno.

Ne bih bio deo onih, koji imaju stereotip o kamionu kako se radi o jednostavnom poslu sa nepismene ljude, obzirom da je to toliko slozen posao da prevazilazi nivo doktorske, inzenjerske i slicnih struka.

Voznja kamiona je najmanja stavka u tom poslu.

Jedna od primarnih tema kada smo kod losih strana, jeste neizvesnost u naplati svog posteno zaradjenog rada.

Uglavnom se govori o zaradi po milji u centama, dok u realnosti se gleda kako se naplatiti i pitanje je koliko covek izvuce.

Ljudi su masovno varani, cifre idu i po 30.000$ za voznju kod jednog gazde i to je nesto sto je masovno oteralo ljude iz tog posla.

Kazne, kazne su dosta visoke i niko ne spominje iste, ako uzmemo u obzir da obicna kazna za logbook u Kaliforniji je davno bila 560$, kasnije se cifra dizala a za speeding od 10 milja 1500$.

Vlasnici kamiona vas guraju u voznju bez stajanja, sto naravno za sobom povlaci i te visoke kazne, ali na kraju kazne placate samo vi, oni tu ne zele da ucestvuju, iako uzimaju placenije ture za timsku voznju a u kamionu imaju samo jednog vozaca, koji se kasnije zatrpava kaznama.

Ako na kraju tog procesa vozac ne naplati svoj rad a ostane samo sa kaznama, sto se u velikom slucaju desava, vi imate na kraju hiljade dolara duga a da niste naplatili nista.

To mu na kraju dodje da je bolje bilo sedeti i ne raditi nista, barem niste duzni.

Guranje u voznju bez stajanja, povlaci za sobom zurenje, gde se takodje dobijaju i speeding tickets, posle cega lako izgubite CDL kroz suspenziju a kad izgubite CDL, primeticete kako gazdu vise uopste ne zanimate.

Jedna recimo zanimljiva stavka u tom primeru, bila bi kako vlasnici kamiona ne zele da teski idete kroz Ohio na I-80 autoput, gde se putarina placa na osnovu tezine.

Onda vam recimo kazu da idete lokalnim putem 2 kroz Ohajo ka ili iz Klivlenda ili rd. 30, gde imate non stop semafore i gde se speeding limit konstantno dize i spusta, pa tako daleko od semafora stoji 20MPH, spusteno sa nekih 55MPH i gde naravno niko ne ide sa 20MPH.

Tada, kada najmanje ocekujete, izlazi State Trooper sa Crown Victoria da vam pozeli dobar dan i napise kaznu.

Gazda kamiona je na sitno ustedeo tu, vi gubite na novcu jer je vasa voznja placena na milje a kako da pravite milje ako vozite seoski drumovima i jasno je ko gubi u toj prici a sa speeding ticket-om ste blizu suspenzije, posle cega vas i gazda vise ne poznaje.

Ovo su neki klasicni primeri odnosa u tom poslu, koje vam niko ne govori pre nego sto udjete u taj posao i kasnije saznate.

Imamo dosta toga da pricamo o tom poslu, najvaznije je znati detaljno kako sve funkcionise, kako bi bili istrenirani i na sve spremni da reagujete.

Ugodan dan vam zelim.


Reply With Quote