Upravo sam platio.
1) Napravio sam nalog na
https://myaccount.uscis.dhs.gov/ i ulogovao se.
2) Platio sam kreditnom karticom.
3) Na 'Confirmation Page-u' - Cak ni 'step 10' fotografija
https://www.uscis.gov/sites/default/...ur_payment.jpg nije dobra, jer sad pise '120 days' (of entry, or after fee is received). Nema Receipt Number-a, cak ni A-Number-a, DOS Case ID-ja ili iznos Fee-ja, tabela je skroz prazna - "No data available in table".
4) U e-mailu ipak ima nekih detalja (platio sam za dvoje): 'Pay.Gov Tracking ID' [komada 1], 'Agency Tracking ID' [komada 1] i 'Your payment was applied to the following case(s)' [komada 2]. Poslednje oznake [komada 2] pocinju sa 'IOE' i to bi valjda trebalo da bude ono sto je potrebno za resavanje kasnijih nedoumica.
5) Kada sam se ponovo ulogovao na na
https://myaccount.uscis.dhs.gov/, imam 2 'Recent Case-a' koji imaju svoj Receipt Number, ali to je sada 'Pay.Gov Tracking ID' iz e-maila, a ne oznaka koja pocinje sa 'IOE'.
Poprilicno zbunjujuce za onog ko ne zna sta trazi, a ni sam jos nisam siguran.