View Single Post
  #167  
Staro 30.11.2020, 01:44
damagon damagon je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 03.05.2017
US lokacija: Maryland
YU lokacija: Nis Serbia
Poruke: 361
Nepromenjeno

Kakav je fedex? ja sam cuo da je losije od UPS-a?

Btw ne znam vise kako da opisem moju situaciju, sve neki menadzeri i supervizori a niko nista ne zna

Ja sam tom mom supervizoru za voznju objasnio da ja moram da stavim full time posao na hold jer hocu da probam da budem vozac, pitao sam ga lepo da li cu i koliko raditi nedeljno, on je rekao svakog dana barem 8h i okvirno do 60h nedeljno. Od toga nista nije ispalo tacno na kraju. Kad sam prosao taj intergrad sledece nedelje sam trebao da krenem da vozim ali naravno da nisam ... Od tih 60h koje mi je rekao da cu imati svake sedmice imao sam samo 20h prosle nedelje. Prosli petak sam pricao sa njim i reko sam da nisam zadovoljan i da to nije ono sto mi je rekao da ce da bude... navodno svakog dana iskrsne nesto i nijedan od supervizora ne moze da podje sa mnom i da odradi rutu(supervizor treba da odradi rutu sa mnom 3 dana)

Posto nije znao da mi kaze koliko cu sati imati ove nedelje, pitao sam ga da odradim duplu smenu, da se vratim na preload preko noci, i da budem helper posto mi je rekao da bi najkasnije sutra trebalo da krenem da vozim. Odradio sam celu sedmicu duplu smenu, ali mi je opet kratio sate kao helperu cime naravno nisam zadovoljan.

Takodje placali su me manje nego sto treba i na to sam mu skrenuo paznju. Posto se ja sada po mom ID# vodim kao vozac trebao bi da budem placen 21 ili 27 na sat, a placali su me 14 kao helpera, cak sta vise to je downgrade u odnosu na preload gde sam bio placen 14.5.

Takodje pre nego sto sam poceo jasno sam pitao i HR i tog supervizora koja ce plata biti za vozaca 21 ili 27, i na to niko precizno nije znao da mi da odgovor.

Inhouse employees 27, out of the street 21 , ali u tom momentu nisam jos uvek radio tamo mesec dana tako da nisam imao taj seniority....

Sutra bi trebalo da krenem da vozim, ali glavu dajem da ce opet nesto da iskrsne


Iskreno tokom ove nedelje pomagao sam 7-8 vozaca, vecina vozaca su dobri momci/ljudi i od svakog sam pokupio po nesto, takodje svi su bili zadovoljni sa mnom kao helperom, cak su 2 vozaca rekla tom supervizoru da treba da me stavi na rutu ali....

U sustini, ovi koji su dosli do top pay rade svoje i ne zale se, ali vidi se da nisu srecni i zadovoljni poslom.

U sustini UPS je losa kompanija koja iskoriscava zaposlene, svoj imidz grade na percepciji ljudi koji kompaniju posmatraju drugacije od zaposlenih, ima tamo dosta starijih koji rade samo zbog tog besplatnog osiguranja koje je po meni mozda i najbolje u USA. Zaposlili su veliki broj sezonskih radnika u mom hub-u ali nekolicina njih vec dala otkaz...

Cesto sam na raznim rutama sretao ove koji dostavljaju za amazon i fedex, i nigde nije rush time kao u UPS. Bukvalno ocekuju od tebe da trcis kada dostavljas pakete imas i commit time koji ako prekoracis supervizor te zove na dejt u office, ukoliko previse koristis rikverc i to im smeta, stalno te prate kolima sto mi je prosto bilo neverovatno ( znam da je Dragan pisao o tome na ovoj temi), takodje prate preko racunara vozace ceo dan i npr ako sortiras kamion vise od lupam 7-8 minuta odmah te zovu da vide sta radis i sta se desava... Mislim ono ne znam sta izigravaju kao da su FBI


Imamo i jednog lika koji tu radi 24 godine, i koji drzi rookie meetings svako jutro 15 minuta pre pocetka smene. Meni je otvoreno rekao da 99% nas sezonskih vozaca nece docekati pocetak januara, tako da sam se opasno zeznuo sa ovim da probam u vozace, ali sta je tu je, das sve od sebe pa kako bude

U sustini kao sto sam rekao i pre nekoliko posta u ovoj temi, isplati se zbog tog osiguranja i penzije da se radi, i ko se kvalifikuje kao vozac nakon 4 godine dostigne taj top pay i to mu je zadnji posao u zivotu i obezbedio se finansijski do kraja zivota. Takodje ne znam niti jedan drugi posao u kome za 4 godine mozes kao out of street employee poceti sa 21$/h i zavrsiti na 37$/h. Ipak su to samo vozaci u braon opremi koji dostavljaju pakete i zaradjuju 100k godisnje...


Jos jedna stvar je to sto su mi mnogi rekli da mogu da me pozovu npr februara/marta i da mi daju jos jednu sansu i da se eventualno kvalifikujem, ali sto mi je samo jedan vozac napomenuo je to da ukoliko se ne kvalifikujes, ponovo mozes aplicirati za vozaca tek nakon 2 godine


Tako da eto ako nekog interesuje da radi u UPS-u imate dosta toga u ovoj temi, i prednosti i nedostatke, pa kome se i sta vise isplati.

U celokupnoj mojoj situaciji, ja mislim da sam se opasno zajeb##


Ostavio sam full time posao sa strane gde bi radio duplo manje nego tokom proleca i leta, a za istu platu, mogao sam da nastavim to i preload u UPS i bilo bi mi full, ali eto iskustvo ...
__________________
DV lottery
2018 Class
First time applicant
Reply With Quote