Ne secam se sta sam sve pisao prosle godine u ovo vreme, ali bilo je tamo dosta zebancija,
Drzali su me kao helpera 2-3 nedelje jer nije imao ko da izadje da odradi rutu 2 dana i da mi pokaze osnove, te sam prve nedelje samo dobio para koliko su mi rekli, posle je bila niza satnica, imao neke zdravstvene probleme u to vreme, jeb*li me ovi iz managment sto kazes malo i bio sam na raskrsnici izmedju ovoga sto sada radim i UPS-a.
Da li mi je krivo sto nisam u UPS trenutno, i jeste i nije. Te zajebancije od strane managmenta ne volim, uvek se trudim i radim sve kako treba, i te zebancije nisu bile u tom smislu da sam ja neko ko je zabusavao i slicno, vec je bilo zbog njihove lose organizacije i sto niko nista nije znao tada, 1 iskusan supervizor i 3 novih. Imali smo neke sastanke svakog jutra za rookie vozace, to mi se jako dopalo, savete su davali vozaci koji voze po 20 i vise godina, bilo je tu gluposti ali bilo je i dobrih saveta, najbolji je bio kada su rekli managment is not your friend guys haha.
Ima dosta nekih cudnih likova koji rade tamo, npr za neke od njih bi pomislio da su klosari da nemaju UPS uniformu, ima par budala koje zavrsavaju a posao a verujem da su van posla totalno drugi likovi. Uglavnom ovi oko kojih sam se ja motao su vozaci koji su tu duze vreme i stvarno okej likovi...
Planiram da vucem neke poteze ove godine i ako sve prodje kako treba pocecu da radim preload tamo negde septembra i cekacu priliku da krenem da vozim. Pa sta znam valjda ce trebati manje od godinu dana da doguram do vozaca ako se poklope kockice.
Ne moram nuzno biti vozac, ali targetiram UPS kao kompaniju za rad na duze staze, Jedan od supervizora vozacima u ovom hubu gde sam radio je bio prvo preload, pa preload supervisor, pa shift supervisor za preload, u medjuvremenu vozio jednu peak season i sada je supervisor vozacima sa nekim minimalnim iskustvom. Mislim da centar manager pravi bar 150-200k sto mislim da je nekako izvodljivo za npr 5 godina sa nasim radnim navikama
Generalno ima puno poslova koji pruzaju dobre benefite kao UPS samo se treba malo istraziti.
Verovatno sam pisao ali opet kazem UPS je po meni idealna kombinacija za nekog ko je npr rodjen u Americi, ne zeli da studira, zivi kod mame i tate, krene da raducka malo preload levo desno, poklope mu se karte i postane vozac za 4 godina bije 100k i tako do penzije, takodje mislim da je ovo idealna kompanija za pocetak bilo kome ko je tek dosao u ameriku. Krenes neki 9-5 full time i dopunis se UPSom dok ne napredujes, jeste cimanje da se ustaje rano, i da se radi kada svi spavaju ali mislim da se na kraju dana isplati.
Velika stvar jeste sto se krece od minimum wage-a za bilo koju poziciju u kompaniji i to je ono sto me najvise koci da se odmah prebacim tamo, ali sta da se radi, imaju veliki turnover rate sto se tice radnika, meni je jedan supervisor rekao da je taj procenat za preload 30% na godisnjem nivou
__________________
DV lottery
2018 Class
First time applicant
|