Ako sam nesto naucio u ovom union poslu seniority ( radni staz) je sve
Tesko I dugo se penje uz te seniority merdevine ali polako se napreduje
Seniority je potreban za bidovanja ruta, ako te forsaju 6 dana u sedmici idu sa dna liste prema gore, za 8h request ma za sve zivo
Dva faktora uticu na brzinu napredovanja na seniority listi
1. Koliko vozaca ide u penziju
2. Koji je turnover ( koliko ih daje otkaz), ali samo oni koji su vise ima seniority od tebe

Postoje tri vrste seniority
1. Company seniority
Ovdje se računa sve vrijeme provedeno u kompaniji
Ovaj seniority utice na penziju ,godisnji odmor i ako je u pitanju layout ( da te salju kuci nema posla)
2. Full time seniority
Ovo se računa kada se kvalifikujes kao vozac
Utice na bidovanje ruta, forsanje za rad subotom,8 h request, 9.5 protection itd.
3.Part time seniority
Ovo je samo za part time radnike u skladistu . Ne moze se miksati sa full time seniority tj. full time ima prednost.
Seniority liste sa datumima se objavljuju svaki mjesec i javne su na oglasnoj ploci
Ove sedmice smo imali dvojicu vozaca koji su otisli u penziju tako sa se pomjeram za dva mjesta a i ono što je dobro da prebacuju vozace sa rasporeda utorak-subota na pon-petak. Za mene je to prednost posto ti vozaci ce biti primorani na rad subotom ako im hvali vozaca ( a uvijek hvali)
Na ovaj nacin se radi ta prirodna selekcija

, obucavaju ljude daju im raspored uto- sub i onda ih stave pod pritisak. Kada opstanu po ugovoru poslije 18 mj prelaze pon- petak ( ali prve 2 godine rade dosta subota)
Taman kada sve to prodjemo dolazimo na top pay i imamo normalan posao, platu i raspored. A sto je najgore poslije svega mi smo jedne mašine, pokusali su nas slomiti ,prošli razne testove i opstali.
Prolazim ovu zavrsnu fazu za par mjeseci sam na top pay, na svojoj ruti , zadnjih dvije godine sam na rasporedu pon-pet ali sam radio vise subota nego sto sam bio slobodan . Sada polako izlazim iz tog zacaranog kruga , naravno ne racunam peek season : ) ( tu nema pravila i strategija)