View Single Post
  #298  
Staro 05.03.2022, 05:45
kdragan77's Avatar
kdragan77 kdragan77 je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 08.05.2015
US lokacija: Castle Rock Colorado
YU lokacija: Banja Luka
Poruke: 345
Pošalji Skype™ poruku korisniku kdragan77
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik damagon Prikaz poruke
Izgleda da u tom tvom Hubu supervisori nemaju nimalo ljudskih kvaliteta

Kad sam ja radio tacno se znalo kako sve funkcionise i ako nisam zalazio u to, bilo je poprilicno vidljivo.

Npr imali su jednog lika koji je kretao rutu nesto ranije, tipa u 7, i on bi uvek zavrsio prvi.
Imali su par vozaca koji imaju country rute i njih nikad nisu dirali, bio je i jedan Rumun koji ima petoro dece i njega nikad nisu dirali, ali su ljudi pricali da je lud haha. Zavrsio bi svoju rutu i bio u Hub svakog dana u 4.

Kad sam bio helper ovome sto je drzao rookie meetings on je za njega pricao da on bukvalno trci da bi pre zavrsio, nema komunikaciju sa klijentima niti bilo sta, i vozi kao lud.

Na svo to moje cudjenje i par pitanja Jose koji drzi rookie meetings kaze meni sta mislis koliko se puta on povredio i koliko je operacija imao zbog toga, kaze 4 povrede zbog kojih je isao na par operacija i svaki put bio van posla po par meseci,a Jose se za 25 godina nijednom nije povredio jer on je u fazonu take his time...

Takodje pravila koja postuju vozaci na prvi pogled meni nisu imala smisla, ali kad krenes da vozis i vidis kakvih debila ima i kako voze ljudi u americi, sve to dobija smisao ..
U predhodnom poslu sam opisivao rute I loops kako to izgleda kada managment gleda te brojeve jer od toga direktno zavise njihovi bonusi.
Posto je u ovoj kompaniji sve igra brojeva i vremena potrebnog da se ostvare ti carobni brojevi , jako je bitno da budemo slozni I znamo kao to funkconise.
Vecina vozaca I ne ulazi u te analize i samo vozi svoj tempo ali mi pojedini ipak gledamo i pokusavamo da edukujemo clanove o produktivnosti i tim brojevima menagmenta.
Sa njihovog stajališta njima je najbitnije da se ne napravi udes I unisti package car i da nema povreda i da nas jasu kao dobre konje. Nasa sloga i znanje kako to funcionise je jako potrebno da nas vise cijene i da se nagodimo oko cijelog volume I produktivnosti.
Vozaci koji dodju samo da odvezu rutu I imaju svoj tempo a ne ulaze detaljno u dispatch i broj ruta i volume izgledaju nezainteresovano i bas onako kako ih zamislja managment da rade po metodama i budu sigurni.
Za retirement rute situacija je jasna 90 stopova i 150 milja voznje to je laganini ali treba docekati takve rute min 10 god staza
Reply With Quote