Ajmo malo o ovim cinkarosima vozacima
Managment ih vrbuje vec na pocetku njihove karijere pa ih pogura na mjesto sortera ili nesto lakse small sort ( samo envelope i manji paketi)
Kasnije im sugerisu da postanu vozaci ali njihov savez ostaje cijelo vrijeme
A postoji promocija u part time supervizor pa onda otkaz pa rehiring kao vozac off the street
Tako kada odeemo na sajt vidimo da neki vozaci imaju company aktivan email sto je nemoguce ako nisu bili u menagmentu
Pretezno ti ljudi su pricljivi,prijateljski nastrojeni sa svima dobri , jer moras biti da znas sta se desava. Oni prolaze isti proces kvalifikacije za vozaca ali dosta laksim kriterijimima.
Oni su ispocetka uzimaju overflow volume ali uvijek slabijim loop sa malo stopova . Pomazu drugim vozacima,sticu povjerenje a ovamo igraju dvostruku igru.
Ista je plata ali oni imaju uvijek neke retention bonuse I carobno dobijaju referral program za peek itd.
Ali pravi njihov bonus su njihov overtime I manji broj stopova.
Kada bi jednog takog dobili u loop kao lidera to bi bio dzek pot za managment. To ti je kao trut u kosnici pcela. Sreca to se uvijek pokaze kroz rad i zrtvovanje.
Na jedan centar uvijek imas 2,3 cinkarosa I to je tako.
Managment ih naziva savers driver posto kao oni idu stalno da pomazu ali u stvari dispatch im da malo pa onda sluze kao back up . Oni rade laganini po nekada I po 10,15 dana I kada mi trazimo 8h request I udjemo u konflikt da ga dobijemo oni se pojavljuju kao spasioci situacije

.
Zato i moramo javljati ranije da ne mozemo odraditi za 8h da bi se njima dalo do znanja da malo ubrzaju i pomognu gospodarima.
Oni su uvijek dobri momci za managment