View Single Post
  #323  
Staro 01.01.2023, 21:11
kdragan77's Avatar
kdragan77 kdragan77 je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 08.05.2015
US lokacija: Castle Rock Colorado
YU lokacija: Banja Luka
Poruke: 351
Pošalji Skype™ poruku korisniku kdragan77
Nepromenjeno

Imam vremena pa da ubrzam malo , vi samo trebate da mi date vjetar u ledja sa pisanjem

Ajde sada idemo od jula mjeseca

Novi manager je stupio na duznost pocetkom jula i dobili smo dva nova supervizora , kada kazem nova bas nova imaju samo po 2,3 mjeseca iskustva za volanom kao ups vozaci jedan 23 godine drugi 24 godine starosti.

Cijelo vrijeme oni su me drzali ispod 9.5 planiranog posla ( poslije direkcije labor managera ) , kada kazem drzali mislim nikada nisu presli 3 dana da sam radio preko 9.5 u jednoj sedmici. Mislim da sam u predhodnim postovima objasnio pravilo oko 9.5 protection ali evo : Vozaci ( samo RPCD) imaju opciju da sebe stave na listu 9.5 svakih 6 mjeseci i na taj nacin su zasticeni od prekovremenog obima posla. Pravilo je da mogu da daju posla vozacima preko 9.5 h samo dva dana u sedmici a ako se desi treci moraju da plate troduplo sav taj rad za sva tri dana. primjer Tako da prvog dana imas preko 2h , drugog 1h preko i moraju da te povlace sa ceste svaki dan ako ne zele da pustimo tuzbu (gravience) za prekrsani clan ugovora za prekovremeni rad , ako se desi treci dan ( taj dan ostajes najduze ) sve moraju da plate troduplu za sve sate preko 9.5 za sve tri dana.
Ajmo malo matematike
1 dan + 2
2. dan + 1h
3 dan +3h znaci ukupno 6h preko , mi smo placeni overtime 1,5 puta preko 8 h ali trebaju da plate jos jednom 1,5 puta preko 9.5 h protection. To izadje oko 6X63$ = 378 $ moraju da plate ako prekrse 9.5 protection za ovaj primjer..

Njima su ruke bile vezane sada i jednostavno trebali su da pocnu da rade , to jest da planiraju posla realno za te dane inace slijedi gravience ( tuzba ) i penalty pay.. Ako se ovo desi tri puta u godini taj manager ide na national panel da objasni zasto ne moze da radi taj posao kako treba

Poceli su da rade drugaciju taktiku , da forsaju ljude da rade 6 dana u sedmici tako da sam radio sigurno 35 subota prosle 2022 godine ( 6 dana u sedmici) a 2021 po mojoj statistici oko 30 subota. Moj raspored je od ponedeljka do petka i oni po ugovoru mogu da primoraju ljude ako ima posla u subotu sa dna liste ( seniority lista) . Cijelu proslu godinu su forsali oko 10 do 12 ljudi sa dna liste. Nasa je opcija je da zovemo call in ( da smo sprijeceni da radimo) ali u tom slucaju gubimo call in na dan koji nismo trebali da radimo. Atendence rule je mozes call in 3 puta u 12 sedmica i onda reset za taj prvi call in. Sreca u nestreci Colorado labor department je odobrio PAY SICK PAY za svakih 30 radnih sati 1 sat bolovanja do max 48 h za godinu . Procedura je ista ali se ne racuna kao call in nego sick day i racuna se kao punch in ( kao da si radio ) tako ako imas jedan sick day u sedmici subota se i dalje racuna cijeli dan overtime ( kao 6 punch ).
Trazio sam sastanak sa managerom da popravim rutu i da vidim za ovaj prekovremeni rad . Rekao je da ce da popravi , ma nista

Pojavio se jos jedan problem koji je privukao moju paznju , u roku od 6 mjeseci ( sve je nekako pocelo kako sam na 9.5 listi) nasao sam ujutro 4 puta razbijeno moje suvozacevo staklo . Kao da mi neko pokusava smjestiti neprijavljen incident ( automatski otkaz) , sve sam regularno prijavljivao ali niko nije imao tih problema u cijelom skladistu. Prozor se lako moze razbiti samo ako se malo kvrcne . Da sam izasao napolje na rutu a nisam vidio dobio bi automatski otkaz.
Trazio sam ponovo sastanak da vidim sta se desava i ponovo su sve to gurnuli pod tepih . Sve sam zapisivao i poceo da gradim istoriju desavanja sa svim dokazima, svjedocima,slikama i da sam redovno izvjestavao managment .

Dva puta se desilo da neko prospe mokracu u kamion po kutijama a i po sjedistu ( posto je bio nesnosan smrad) , sve sam to prijavio I uslikao slike i opet nikom nista , stanje kao redovno. Jednostavno neko me pokusao demotivisati da stvori uslove rada koji nisu normalni .

Tri puta u hladnijim danima neko mi otkopca kabal od grijanja , kada sam prvi put report ( mislio neki kvar ) mehanicar mi je u DVIR ( knjizica gdje prijavljujemo kvarove ) napisao otkopcan kabal . Sve redovno prijavio i svaki put prikopcao kabal da se ne smrznem na rutu.

Nikada prije nisam imao ovih problema , sve je krenulo od febr. 2022 od mog prijavljivanja za harasment i prijavljivanja na 9.5 listu.

Jedino ko je ostao i znao za cijelu situaciju je taj district manager ( bivsi vozac) koji je bio na tom local panelu , svi drugi su premjesteni ali isti problemi su ostali. Mozda i labor manager koji je donio odluka u moju korist i mi smo izgladili situaciju koja se desila. Imao sam osjecaj da me hoce da izbace , posto sam mozda zvao taj etnicki help broj i prijavio clanove managmenta za istu situaciju..

Ili su mozda vozaci ali nikada nisam imao problem sa vozacima, imam svoju rutu i samo vozim . Svima bi bilo dobro da smo svi na 9.5 listi onda bi oni zaposlili vise ljudi ali ljudi to tako ne gledaju. Jako je niska svijest a i local union nije dovoljno snazan da se odupre pa se stalno povlaci i rjesava probleme pretezno vozaca kada su disciplinovani a ne greske managmenta .

Da skratim pricu situacija je ostala nepromjenjena od jula do peek season kada je nastupio pakao za mene . Tada nemam nikakvu protection ( 9.5h and 8h requst) i mogu da rade sta hoce a tako su i radili...

Nastavit ce se
Reply With Quote