Staro 29.03.2015, 21:18
elefteros elefteros je offline
Stari vuk

Datum prijave: 02.05.2014
US lokacija: Boston
YU lokacija: Beograd
Pošalji Skype™ poruku korisniku elefteros
Nepromenjeno

Nema šanse da toliko prevalim Posebno što će možda biti na stendbaju neko vreme. Samo, kako ga uzeti na lizing? Dobro, važno je da ima raznih opcija.

Nego, pazite sada situaciju - naletim na jedan oglas na Craigslisti koji mi za sada ima sve elemente prevare - auto je odlično godište, dobra miljaža, žena ga dobila od muža posle razvoda i neophodne su joj pare za lečenje deteta. Auto koji nigde drugde ne košta ispod 6000, ona ga prodaje za 2000.

I caka je u tome što je auto zapečaćen i spreman da bude poslat na adresu iz Pensilvanije, a navodno ide sve preko Ebay-a. Test period je 10 dana, i ako nisam zadovoljan, navodno mogu da vratim o trošku pošiljaoca.

Evo poslednjeg odgovora:
"Hi again the car is stored with all the paperwork in eBay warehouse number 29,in Erie,Pennsylvania headquarters in container,sealed and ready for delivery. The transaction will be made thru eBay because they can protect both of us and they also offer 10 days inspection period. You'll have 10 days to test/drive the car before decided to keep it or not. If the vehicle is not like I described you'll ship it back on my expense and they will give you a full refund. eBay will hold the funds until you receive the car with all the papers work. Only after you confirm them that you wanna keep it they will release me the funds. In this way you will be able to inspect the vehicle before committing to buy it.

If you want to start the transaction with eBay reply me your full name, delivery address and your ph#no,then eBay will contact you with further instructions.

Thank you"

Dopuna i potvrda tvrdnji da je prevara u pitanju:
http://theautoprophet.blogspot.com/2...tors-scam.html