Tema: Ulazak u SAD
View Single Post
Staro 23.01.2009, 01:45
Zana Zana je offline
Amer

Datum prijave: 16.05.2008
US lokacija: City of Angels
Nepromenjeno

Seekimo u pravu si za drzavljanstvo i resident status ali sudeci po njihovim zvanicnim saopstenjima to moze da ima veze sa green card i te kako (moze ali i ne mora, valjda se razlikuje od slucaja do slucaja. Mene prilicno ume da zbuni to njihovo "may"). Citat:

Maintaining Permanent Residence
Maintaining Permanent Residence You may lose your permanent residence status if you commit an act that makes you removable from the United States under the law in section 237 of the Immigration and Nationality Act. If you commit such an act, you may be brought before the immigration courts to determine your right to remain a Permanent Resident.

You may be found to have abandoned your permanent resident status if you:

Move to another country intending to live there permanently.
Remain outside of the US for more than one year without obtaining a reentry permit or returning resident visa. However in determining whether your status has been abandoned any length of absence from the US may be considered, even if it is less than one year.

Niko nije pomesao babe i zabe (obozavam taj izraz), samo te covek pitao kako si to regulisao. Ako si uradio Re-entry permit dovoljno je to da mu kazes, verovatno razmislja o istom Za drzavljanstvo znamo da se ne count godina u kojoj je neko bio van duze od 6 meseci, nego je ova situacija sa re-entry malo nejasna. Ja se licno nikada o tome nisam raspitivala jer mi nije bilo potrebno, ali opet - slusala sam kad su coveku saopstili da je izgubio zelenu kartu

Last edited by Zana; 23.01.2009 at 08:08. Razlog: da se pojasnim, ne valja kad se pise s posla na brzinu :)