![]() |
|
|
|||||||
| Vodič za emigrante Planiranje selidbe, šta raditi po dolasku, procedura dobijanja papira... |
| Vodič za emigrante » Union jobs (sendikat) u Americi » Bitni linkovi | ||||
| Početak u USA | Stan | Posao | Kola (Automobil) | Osiguranje |
| Porez | Dešavanja | Naša mesta | Putovanja | Avionske karte |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Iz ovog komentara deluje da ti je krivo sto nisi na njihovom mestu
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Citat:
Nas ce jahati dok nas ne slome |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Nisam pisao o OMS teticama ( operation management support)
Nas centar ima 6 teta koje daju podrsku vozacima I custumers . One su rasporedjene da uvijek imaju dvije u toku smjene a ponekad i tri u smjeni i rade od 5 ujutro do 12 navece zavisno od smjena. Ujutro je njihova obaveza da se pripremi diad ( scener rucni komp) I da se ucitaju sve dostave,da se pripreme high value pkg i call tags. To sve mora da ide kao podmazano i da je sve spremno i 1h prije dolaska vozaca. Kada vozaci stignu krenu da ih "grickaju" treba ovo treba ono🙂 . Smjene poslije 9h rade nadzor vozaca i pomazu custumers oko njihovih zahtijeva. Mi komuniciramo sa centrom putem diad tekstualno, te tetice kucaju sve sto treba da se uradi salju demand pick ups I rijesavaju sve te logisticke stvari. Jednom sam imao prilike da vidim te njihove softvere i programe,veoma zanimljivo🙂 . Oni imaju dosta izvjestaja koje moraju davati managmentu o produktivnosti vozaca o mogucim zastojima ,late air delivery itd. Ekipica poslije 2h je spremna za razne karafeke oko prebacivanja pick ups , fokusiranja oko pomoci jednih vozaca drugim vozacima ali sve pod kontrolom managmenta. I zadnja ekipa koja pocinje poslije 6h je ona koja docekuje vozace I stara se oko air volume , ground volume and high value pkg. Ta zadnja oms ne odolazi dok zadnji vozac ne dodje u hab I to sve zavrsi sto se tice izvjestaja. Ti zadnji izvjestaji su o clerk pkg i da li su svi procesuirani kroz sistem tj jel vozac selektovao I povukao te pkg iz Package car a Clark ih sheet na pravu adresu ili returns to sender. Taj OMS posao zna nekada biti jako stresan posto je u pitanju 80 vozaca na cesti i uvijek su neki problemi a i svi ti izvjestaji svaka dva sata o produktivnosti,. Zanimljivo je da oni uvijek prijavljuju taj red flag ako vozac nema nikakvih aktivnosti 5 min a nije na pauzi, izvjestaje o brzinama dostave ma svakojaka sranja. Na njima uvijek bdije centar manager I superivizori ( kada nisu na cesti), oni nadziru svu komunikaciju i koji ce se koraci preuzeti u odredjenim situacijama. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Nisam znao koja je pokrivenost za ove tetkice, ali su se uvek motale tu okolo gde se uzima/ostavlja diad kod servera na pocetku/kraju smene. Dodao bih samo jednu stvar, ovo su najgori ljudi koji rade u UPSu barem kod mene u hubu
![]() Kad god je trebalo nesto, da li da mi se naruci uniforma, da li onaj diad punch, ili onaj takoreci kais za preload scanner sta god, uvek su bile nervozne, neljubazne, nisu komunikativne... prosto mi nije jasno kako onakav profil ljudi moze da radi na poziciji customer service
__________________
DV lottery 2018 Class First time applicant |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Ove u mom centru su preljubazne ali mislim da me proklinju kada izađem iz office. Uvijek tražim uniformu , jbg uvijek ima nesto novo I treba kosulja I majica. Jedan mi je ormar samo ups outfit ,od svega toga moramo kupiti samo ups carape I ) .Imas li namjeru da se vraćaš u kompaniju, April I maj je najbolje vrijeme , godisnji odmori startaju.. Krenuo bi sa 22.4 pozicije sto I nije najbolje placeno ( 20 50$/h) ali mislim da ce ta second tier driver position nece biti u narednom ugovoru. To je glupost da ovakav posao bude placen manje... Rekao sam ti u jednom od predhodnih postova samo gubis vrijeme koje je dragocjeno ako namjeravas uci na driver poziciju. Ova progresija ubija , hvala Bogu jos dva mjececa pa sam na top pay ali dugo brate
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ne znam jesam pisao ( puno toga sam vec napisao ) o health benefits
Ovo je mozda i najveci razlog sto sam ostao sa kompanijom. Supruga mi je prve godine u Usa imala operaciju i kada sam video te troskove pao sam na dupe ( mislim da je total 39k $$$) a mi platili samo 10$ copay. Prije dva mjececa isla raditi root canal i naplatili joj 800$ i sada vratili check 790$. Dobro znam da je ovo osiguranje top 5% u Usa I malo je stvari da nismo pokriveni. Chiropractor je pokriven skoro neograniceno ( imam max 3 xmassage sedmicno u trajanju od 1h). Ovo zena koristi maximalno ![]() Svi veci dental radovi (mostovi, implants itd) su pokriveni 85%. X ray , Magnetna rezonanca j 100% Nalazi krvi ( radim onih 6 epruvete) preko 30 parametara sve pokriveno ( vidim racune I do 2k $) Vision smo pokriveni do 240 $ za cvike i sociva godisnje. Imam filter na team care web situ i kada ukucam od 2016 do sada ustedili smo preko 200k $$$ Volim vidjeti njihov izraz lica kada ukucaju broj mog osiguranja I vide da necu platiti nista ![]() Svi clanovi uze porodice imaju pravo na ovo osiguranje pod istim uslovima. Nasi troskovi su jedino union fee = 2,5 satnice mjesecno
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Planiram da se vratim, ali ciljam pocetak sledece godine. Malo mi ne ide na ruku to sto moram biti cover driver prvih par godina, jer mislim da je bas bezveze da ti svakih ne znam 10-15 dana menjaju rutu, taman upoznas neku rutu kad ono dobijes novu, pogotovo ako su biznisi u pitanju. Da dobijem bilo kakvu rezidential rutu nikad ne bi imao problema...
Najjace mi je bilo kao helper jednom na country ruti haha, Lik tacno zna kome sme da udje u garazu da baci paket, zna ko, gde, i kakvog psa ima.... Mislim da je dobra kompanija generalno sa dobrim prilikama za napredak, i mislim da se ne trebas zaustaviti sa pozicijom vozaca ![]() Npr ja bi ciljao nekog centar managera ili sta vec, vidim da se stalno menjaju. Eventualno neka office pozicija u Atlanti... Iskreno sada gledam nekreatnitnu i samo zbog toga radim ovo sto radim, pa cu se nadam se uskoro opredeliti za novu karijeru , mlad sam 26 god
__________________
DV lottery 2018 Class First time applicant |
![]() |
|
|
Similar Threads
|
||||
| Tema | Pokretač teme | Forum | Odgovori | Poslednja poruka |
| DoD jobs or join the Army | konislav | Stare teme | 29 | 21.11.2009 05:35 |
|