ZELENA KARTA - LUTRIJA  
Balkan
Njujork
Čikago
Los Anđeles

Nazad   ZELENA KARTA - LUTRIJA > FORUM > Razno > Vaša strana

Vaša strana Iskustva, zanimljive priče, specifični slučajevi, šta god...

Odgovori
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Staro 11.06.2016, 12:09
NemanjaK NemanjaK je offline
Član
 
Datum prijave: 25.05.2016
Poruke: 11
Smile Americki San - Nasa Situacija, Planovi, Odlazak...

Pozdrav svima ,


Korsitim ovu priliku da se predstavim, pa i kako bi imao svoj thread koji bi meni, a i ostalima sluzio kao neki log...

Ja sam Nemanja iz Zagreba, imam 36 godina, zajedno sa svojom nevjencanom suprugom imam jednu preslatku 2 godisnju malu "napast". Supruga je med. sestra, a ja sam ing. informatike. Vecinom sam radio kao programer/project manager/itd., a usput sam se bavio, a i jos uvjek se bavim nekim informatickim poslovima vezanim za internet i programiranje...

Uvjek sam imao zelju da zivim u US, pa sam/smo tako probali u par navrata legalno pokrenuti odlazak u US ali ne bas uspjesno. U lutriju nismo bas nesto vjerovali, tj smatrali smo da nema sansone da nas izvuku... Pomalo smo odustali od svega i poceli si slagati ovdje zivot, a mozem slobodno reci da ovdje zivimo pristojno mozda i vise nego pristojno. No kako je uvjek kopao taj crv odlaska i "americkog sna", lani smo odigrali lutriju i rekli smo ako nas ne izvuku, nastojat cemo si ovdje sve posloziti i vise nikad necemo igrati lutriju, niti se vise opterecivati odlaskom u US.