ZELENA KARTA - LUTRIJA  
Balkan
Njujork
Čikago
Los Anđeles

Nazad   ZELENA KARTA - LUTRIJA > FORUM > Retro > Stare teme

Stare teme Teme iz ostalih foruma koje su zastarele i zatvorene davnih dana.

 
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Staro 02.11.2010, 21:16
Budala Budala je offline
Član
 
Datum prijave: 02.11.2010
Poruke: 8
Nepromenjeno Hitno, posto mislim da je jos malo pa kraj :)

Nikako da se prijavim cekam zadnji trenutak :), imam par pitanja koje bih molio da mi odgovorite (potvrdite).

1. Za popunjavanje obrasca se koristi cirilica, latinica, ili eng ? (mislim da sam procitao latinica).

2. Trenutno sam student ,pre toga zavrsio srednju, pitanje pod 12 treba da stavim High School degree ili Some University Courses ?(ovde bi trebao da stavim srednju skolu)


Srbija ili Serbia :)
Opciona polja nema potrebe da se popunjavaju ? (kako glupo pitanje :) )

Ae recite mi sto pre da bi se prijavio :) .
Pozdrav i Hvala
  #2  
Staro 02.11.2010, 21:26
Marko3's Avatar
Marko3 Marko3 je offline
Drug član
 
Datum prijave: 23.02.2010
Poruke: 93
Nepromenjeno

[QUOTE=Budala;19489]Nikako da se prijavim cekam zadnji trenutak :), imam par pitanja koje bih molio da mi odgovorite (potvrdite).

1. Za popunjavanje obrasca se koristi cirilica, latinica, ili eng ? (mislim da sam procitao latinica).

2. Trenutno sam student ,pre toga zavrsio srednju, pitanje pod 12 treba da stavim High School degree ili Some University Courses ?(ovde bi trebao da stavim srednju skolu)


Srbija ili Serbia :)
Opciona polja nema potrebe da se popunjavaju ? (kako glupo pitanje :) )

Ae recite mi sto pre da bi se prijavio :) .
Pozdrav i Hvala[/QUOTE]

[url]http://www.zelenalutrija.com/forum/showthread.php?t=9[/url]

Brzo to pročitati!Treba samo 5 minuta!Što se tiče prijave bez žurbe samo lagano ja sam se prijavio prije 5 minuta, ako žuriš možeš i fulati lako!