Nisam siguran da sam ja najbolja osoba da ti odgovori na sve ovo, ali pokusat cu.
1. SISTEM - Otovriti firmu je jako jednostavno. Ispunis formular, uplatis neku sumu (mislim da je sve oko $300 prve godine onda oko $100 godisnje). Najteze je smisliti ime firme

. Ime firme mora biti jedinstveno na nivou drzave u kojoj apliciras. Kad prijavis ime firme oni ce ti reci jel ok ili ne. Druga stvar oko koje trebas paziti je tip firme koju otvaras. Standardno za nas informaticare je S-Corp. Imas i LLC i sl. Ove detalje ces vec skontati kad dodjed ovamo. Prednosti i mane koje gledas koji tip kompanije otvaras su pravne i porezne.
2) DOBAVLJACI - Pa to zaista zavisi od tipa posla. Tipa moj prijatelj radi kao handyman. Dakle, postavlja plocice, parkete, uredjuje podrume, itd. Za sav materijal koji treba da kupi mora da plati ili kreditnom karticom, ili gotovinom.
Ako radis kao kamenorezac, kao u tvom primjeru, alat kupujes u home depot-u i opet morad da koristis kreditnu karticu ili gotovinu. Mozes da uzmes njihovu kreditnu karticu i da kupujes stvari recimo na 18 mjeseci bez kamate ili sa nekom manjom kamatom.
Za malo vece firme, postoji odgodjeno placanje i to radi isto kao i dok nas. Imas razlicite uslove i razlicite popuste ako platis u roku u kojem si odobren.
3) Ljudi bas i ne vole da im kucas na vrata i nudis svoje proizvode.. Najbolja stvar je ako imas proizvod koji ce otkupiti neki od trgovinskih lanaca. Ali je to jako tesko dobiti. Lokalni biznisi se reklamiraju putem kupona. Svaki mjesec posalju kupone za lokalni centar sa svim prodavnicama i snizenjima koja oni nude.
4) NAPLATA - Kako koja djelatnost. Ako recimo imas nekoga ko ce ti raditi plocice, onda platis unaprijed tipa 15% od posla i kad je posao gotov, dobijas ostatak. Nikad nisam cuo da je neko imao problema sa naplatom. To zaboravi ovde.
5) POREZ - posebna tema i zavisi od mnogo faktora, jedan od njih je i kako registrujes firmu (ono sto sam napisao pod tackom 1).