View Single Post
  #29  
Staro 27.01.2023, 13:23
kdragan77's Avatar
kdragan77 kdragan77 je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 08.05.2015
US lokacija: Castle Rock Colorado
YU lokacija: Banja Luka
Poruke: 351
Pošalji Skype™ poruku korisniku kdragan77
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik damagon Prikaz poruke
Moj cilj je i dalje UPS i posao full time vozaca, i verujem da cu se letos vratiti u skladiste kao part time i cekati poziciju pod uslovom da budem zdrav. Sada kada sam generalno stao na noge taj posao za minimum wage mi se i ne isplati, jer vise para mogu zaraditi da vozim uber, ali gledano na duge staze previse su dobri benefiti u UPSu da bi tek tako odustao


Izmedju ostalog taj posao u UPSu u skladistu je nesto sto bi svakom preporucio za pocetak. Svi koji se prijave, dobijaju taj posao, intervju je samo formalnost. Trebaju im radnici a firma je pogodna za nas sa Balkana jer smo hard working guys i moze se relativno brzo napredovati sto dokazuje i moj primer

Eto to je nako ono sto se desavalo kod mene u poslednjih 6 meseci part2,
zeljno iscekujem i price ostalih clanova...

Aj u zdravlje
Pises ovdje o kompaniji pa cu te kopirati , to je jedini razlog I zao mi je da nisi zagrizao I ovo gurao , samo si izgubio vrijeme... razumijem razloge ali opet

Ovo je moj prvi posao u USA , sa ovom kompanijom sam prebacio stvari preko bare i vozac mi je ponudio posao 🤣🤣
UPS = toliko je dobrog I lose ovdje .... Defenitivno nije za svakog ovaj posao....
Kada bi me neko pitao koji je put kako krenuti u UPS , ovako bi sada uradio :

1. Iskopirao bi zadnji ugovor izmedju Uniona I UPS I naucio ga kao pjesmicu
Ovo je jako vazno , mozda I najvazniji korak ...uraditi detaljnu analizu svih clanova ugovora .... dosta ima rupa u ovom ugovoru.

2. Aplicirao za local sort kao part time u non peak season( ne u periodu 1. November to 15 januar) posto ne mogu te onda otpustiti poslije peaka kao bio si seasonal employees .... local sort ima dvije smjene twilight ( 18 to 22h) i nocnu ( 22 do 3 am) ... Nikako ne bih isao u prealod ( jutarnju smijene od 3 ujutru). Ti ljudi rade rano ujutro I rade kao robovi . Ove vecernje smijene su opustene I uvijek mozete nesto raditi preko dana.... prvih 30 radnih dana je kvalifikacija , u tih 30 dana oni odlucuju hoce li te otpustiti ili zadrzati... ne bih u tih puno dana nista pricao samo bi radio i pokusao da poboljsam moj skeniranje broja paketa po satu ..... uradio bih to na nacin da bih svakiu vece radio najbrze sto bih mogao 15 min pa bih to povecavao po pet minuta svaku vece ... tako bi vremenom dosao do te carobne brojke 350 paketa po satu .... poslije 30 radnih dana u ovoj kompaniji si zaposlen I union te stiti... ovih 30 dana je probni rad.... Informisao bih se o union i gdje je sjediste uniona I pokusao biti aktivan member ...
3..poslije 6 mjeseci kao part time employee bi poceo da apliciram za driver position ( stavio bih moje ime na listu) .... to bih provjeravao svakih 3,4 dana kako lista se popunjava I ko je na njoj.... u ovoj kompaniji radni staz ( seniority) je najvazniji tako ko ima vise staza on dobija sansu za vozaca... Cijelo ovo vrijeme bih sedmicno ( od 6 mjeseci ) bi se informisao o ugovoru I ucio bih napamet pravila za vozace ( 10 point commentary and 5 seein habits) I safety pravila...
4. Najlakse je dobiti mjesto vozaca u peak seson ali ga je najlakse I izgubiti poslije sezone .... na ovaj nacin mozes vidijeti u sezoni kako taj posao izgleda I da li je za tebe a posto si part time ne gubis posao ako te otpuste vracas se na part time poziciju... poslije sezone bih pricao sa supervizorom za vozace da vozim subotu ( uvijek hvali vozaca taj dan) tako da si uvijek prisutan oko te pozicije I da vide da si zaintersivan. Svakako bi im naglasavao da znam sva pravila I safety rules ( iznenadili bi se da znate koliko ljudi ne zele da uce ova pravila) .... stalno bih stavljao moje ime na listu kada se pojavi za kvalifikaciju za vozaca ....
5 .. Kvalifikacija ....Kada upadnes u ovo ides 1 sedmicu na teoretsko ucenje ( ono koje vec znas ) I test voznje ... poslije ovoga krece kvalifikacija od 30 +90 dana za vozaca... prvih 3 dana pokusaj da se fokusiras sta supervixor ti savjetuje ( on ce voziti ) o poslu I kako da se organizujes I budes efikasniji... Ovdje je najvaznije da naucis tu rutu I da se organizujes u kamionu .... Rutu je najlakse nauciti ako vikendim odes I provozas se svojim autom uz pomoc maps koji si odstamao kada si radio prvih nekoliko dana ... Uslov da budes kvalifikovan je da u 30 radnih dana napravis scratch ( 5 dana zaredom dostavis sve u planirano vrijeme dostave za taj dan) I da budes bez udesa I povrede.. Prije ovog roka uvijek mozes da razgovaras sa supervizorom I vidis gdje stojis sa kvalifikacijom . Ako radis 31 radni dan ti si automatski kvalifikovan ali oni ce ti reci prije... Tada si siguran ali 100% so siguran poslije 90 dana posto imaju kao ovaj dodatni period kada gledaju da neces napraviti udes ili povredu.... Kada ovo prodje ti si official ups driver...
6... swing driver . U pocetku kao vozac nemas svoju rutu tako da svako nekolilo dana vozis druge rute... ovdje bi savjetovao da teze rute radis sporije a lakse malo ubrzas .... vremenom oni analiziraju kako koju rutu radis tako ti daju rute gdje si efikasniji I produktivniji ali nekada te zaredaju teze rute ako nemaju vozaca .... u ovom.periodu je najvazniji protok vremena I taj staz ( seniority) posto najvaznije je da budes siguran a to se postize iskustvom ... Ako radis da budes vrijedan i da se pokazes oni ce to da iskoriste , nego ti nadji neku srednju brzinu I pici .... ovaj posao gradjenje dugorocne karijere I trebas to gledati kao marathon ne kao sprint na 100 metara... Menagment tim ce te stalno testirati ali ti ostani na kursu , oni najduze mogu da testiraju I igraju svoje igrice nekoliko sedmica I prebacuju se na drugog... Jako je bitno da upoznas svog union predstavnika I da se stalno informises o unionu I ugovoru.... Managment nije tvoj prijatelj a ni vozaci , pokusaj da se uklopis ali budi jako oprezan... Najbolje je da tretiras ljude kao biljke I ponekad ih zalijes za Hello and How are you, ako stvarno hoce da komunicira sa tobom on ce ti prici ali I dalje budi oprezan.... Ovo sve govorim iz licnog iskustva. Vozaci te iskusavaju I prenose drugima , kao neka provjera itd.Ti se drzis kursa za grades seniority I sa dodjes do svoje rute I top pay.. Dosta mozes naci savijeta I iskustava na mom forumu u potpisu imad link bloga ispod posta...


Ovo je neki crash kurs kako stepenicu po stepenicu doci do te top plate i sigurne karijere u ovoj kompaniji , najvjerovatnije cu napisati cijeli kurs o ovome posto stvarno sam uvjeren da su ovi union poslovi zadnja linija odbrane za americki san I srednju klasu ...

Mozda jos koji post napisem kasnije ali vecinu imate na blogu I imacete na detaljnom kursu koji sada vec pisem ...

Ako ima nekih pitanja slobodno pitajte
__________________
[size="2"]DV-2015 - izvuceni
15.02.2016. - ZAGREB - ATLANTA- LEXINGTON KY
02.04.2018. Preseljenje u Denver Colorado
10.08.2021. Postali USA drzavljanini
UNION POSLOVI
BALKANS BAKERY
Reply With Quote