ZELENA KARTA - LUTRIJA  
Balkan
Njujork
Čikago
Los Anđeles

Nazad   ZELENA KARTA - LUTRIJA > FORUM > Retro > Stare teme

Stare teme Teme iz ostalih foruma koje su zastarele i zatvorene davnih dana.

 
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Staro 11.06.2008, 11:45
nelson nelson je offline
Član
 
Datum prijave: 29.05.2008
Poruke: 26
Nepromenjeno Pitanja u vezi sa boravkom u USA...

E sada ja imam neka pitanja na koja ne znam odgovor....ako neko zna...onda unapred HVALA PUNO na odgovoru.
Evo ovako, da krenem ;)
Treba da idem u USA-uskoro ako Bog da.Imam SSN, vozacku ali nemam regularne americke papire:Da li ja mogu da apliciram i da radim regularan posao programera (posto sam programer po struci) i da primam regularnu, pravu americku satnicu?Ne znam uopste nista konkretno u vezi sa SSN-om.Svi pricaju potreban je za rad-OK, imam ga sada i sta sada-znaci mogu da radim regularno a ne da se krijem od svih kao ilegalac...
Imam jako veliku zelju da ostanem i nastavim da zivim u USA...jako sam veliki borac, optimista i verujem u bolje sutra i u sebe.Do sada sve sto sam postigao-postigao sam sam bez icije pomoci.Moji roditelji nikada nisu bili na nekim polozajima (zato verovatno i zivimo tako kako zivimo) tako da sam sam bio prepusten svom zivotu i ciljevima, mada su mi oni velika podrska u svemu-sto mi se svidja, nisu staromodni, zaostali i sebicni.
Dakle, ako neko ima neke informacije o svemu tome bilo bi lepo da se i o tome prica-ne samo o srecnicima koji su dobili 'green card'-cestitam im u svakom slucaju, svaka cast!:):):):):):):):)
  #2  
Staro 11.06.2008, 15:46
srdjevic's Avatar
srdjevic srdjevic je offline
Administrator
 
Datum prijave: 19.05.2005
US lokacija: Chicago, IL
YU lokacija: Novi Sad, Srbija
Poruke: 730
Nepromenjeno

Prvo, pojasni malo frazu "nemam regularne americke papire". :rolleyes: