ZELENA KARTA - LUTRIJA  
Balkan
Njujork
Čikago
Los Anđeles

Nazad   ZELENA KARTA - LUTRIJA > FORUM > Život u USA > Vodič za emigrante

Vodič za emigrante Planiranje selidbe, šta raditi po dolasku, procedura dobijanja papira...

Vodič za emigrante » Union jobs (sendikat) u Americi » Bitni linkovi
Početak u USA Stan Posao Kola (Automobil) Osiguranje
Porez Dešavanja Naša mesta Putovanja Avionske karte

Odgovori
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Staro 19.01.2022, 14:00
kdragan77's Avatar
kdragan77 kdragan77 je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 08.05.2015
US lokacija: Castle Rock Colorado
YU lokacija: Banja Luka
Poruke: 351
Pošalji Skype™ poruku korisniku kdragan77
Nepromenjeno

U ovom cu vam postu objasniti kako mogu u svakodnevnoj voznji pomoci ova pravila . Svaki vozac koji se hoće kvalifikovati prvo mora znati rijec po rijec izrecitirati ova pravila. Mi moramo voziti po ovim pravilima i nama je ovo rutina koja nam pomaze da ostanemo sigurni na cesti.
Prvo cu vam objasniti 5 seeing habits

These five seeing habits promote safe driving.


Aim High in Steering
· Imaginary target — baseball/dart board.
· Centers car in traffic lane. Safe path on turns.
· “Find a safe path well ahead.”

Get the Big Picture
· How wide and deep? What’s in it? Objects and ground.
· Keeps you away from billboards. Smooth stops and turns. Buys time.
· “Stay back and see it all.”

Keep Your Eyes Moving
· Move eyes. Front: 2 seconds. Rear: 5-to-8 seconds.
· Keeps you alive at intersections. Keeps eyes ahead of car.
· “Scan — don’t stare.”

Leave Yourself an Out
· Have an escape out. Take path of least resistance.
· Space on all four sides, but always in front.
· “Be prepared. Expect the unexpected.”

Make Sure They See You
· Communicate in traffic — horn, lights, signals.
· Establishes eye-to-eye contact.
· “Don’t gamble. Use your horn, lights, and signals.”

1.Prvo pravilo Aim High in Steering
Uvijek pogled mora biti iznad volana tako da zamislimo neku imaginarnu tenisku lopticu,to nam pomaze da bolje vidimo ispred I da imamo taj periferni vid sa desne i lijeve strane. Posto nam je pogled usmjeren naprijed vidimo dobro saobracajne trake I package car mozemo centrirati u sredinu .Samom tom preglednosti dobiiamo sigurniju kontrolu I vidljivost pri skretanju . Ovo pravilo poslije odredjenog vremena postaje rutina I naglasio bih da jos primjenjujem primjenjujem pravilo " da li se ista mice u mom vidnom polju" a to je opasnost i treba usporiti.

2. Get the Big Picture
Veoma vazno pravilo koje nam omogućava da imamo vise informacija sta imamo ispred I po sirini . Da bi to postigli moramo izbjegavati "bilborde" to je svaka prepreka koja nam onemogućava da imamo pregled naprijed ( veliki kamion ispred nas,prikolice, itd). Posto imamo pregled situacije I stanja ispred to nam omogućava sigurna zaustavljanja i skretanja. Sa ovim pravilom mi imamo informacije o stanju na putu i mozemo donositi prave odluke i na taj nacin mozemo dobiti na vremenu.

3. Keep your Eyes Moving
Da bi mogli imati informacije sta se desava oko nas mi moramo stalno gledati u nase bocne retrovizore I naprijed. Pravilo je 2 sekunde naprijed pogled I svakih 5 do 8 sekundi bocne retrovizore da imamo info sta se desava nazad . Ovo nas održava sigurnim na putu i u raskrsnicama tako sto nas nista ne moze iznenaditi. Tako prilikom voznje mi stalno skeniramo situaciju ispred ,sa strane i iza nas.

4. Leave Yourself an Out
Mi uvijek moramo ostaviti slobodan prostor sa svih strana a narocito naprijed da se mozemo izvuci skrenuti ako se nesto desi ispred nas. Jako je bitno da se ostavi prostora naprijed u slucaju da auto stane ispred nas iz nekog razloga tako da mozemo se prestroiti u drugu traku a da ne idemo u rikverc.
Moramo biti spremni za neocekivano i da ostavimo prostor da se mozemo izvuci.

5. Make Sure They See You
Isto jako bitno pravilo stalno koristiti sirenu, signale i svjetla . Sirena dosta pomaze da damo drugima info da smo tu . Mi to nikada ne znamo ako ne uspostavimo kontakt ocima da znamo sigurno da su nas vidjeli. Ovo treba koristiti u naseljima gdje je dosta djece, u regulrnom saobracaju I prilikom odredjenih situacija. Ja sviram u toku dana sigurno +500 puta prilikom stajanja zaustavljanja kada idem u rikverc itd. Koristim stalno 4 zmigavca kada zaustavim vozilo na putu.
Sva ova pravila koristim I kada vozim svoje vozilo , dosta pomaze .
U narednom postu cu vam objasniti I 10 point commentary koja su isto tako jako vazna pravila voznje I sigurnosti na cesti
Reply With Quote
  #2  
Staro 30.01.2022, 13:08
kdragan77's Avatar
kdragan77 kdragan77 je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 08.05.2015
US lokacija: Castle Rock Colorado
YU lokacija: Banja Luka
Poruke: 351
Pošalji Skype™ poruku korisniku kdragan77
Nepromenjeno

Ovih 10 points commentary nije potrebno znati napamet ali je bitno znati objasniti


1. STARTING UP AT INTERSECTION Look left, right and left. Check rear view mirrors.
2 WHEN STOPPED IN TRAFFIC When stopped in traffic, a car length of space is required from the vehicle ahead. This will allow enough space to pull your car around the vehicle ahead if it should stall and will give you an instant cushion if it should make a turn.
3. COUNT ONE-TWO-THREE AFTER VEHICLE AHEAD HAS STARTED TO MOVE This step is to be followed when stopped at an intersection behind another vehicle. Check rear view mirrors. Count 1001,1002,1003 to get 1 car length of space behind vehicle ahead.
4. FOUR TO SIX SECONDS FOLLOWING TIME FOR SPEEDS UNDER 30MPH 6-8 SECONDS FOR SPEEDS OVER 30MPH
This is to keep you from getting a fixation on the car ahead and to allow time to obtain and hold the proper eye-lead time.
5. EIGHT TO TWELVE SECONDS EYE-LEAD TIME This is the best way to keep your eyes ahead of your wheels and is the depth at which your eyes should be focused most of the time. Take the path of least resistance.
6. SCAN STEERING WHEELS of parked cars to see if their occupied. Look and see whether or not cars at the curb are occupied. This is the only time they are a threat. If they are occupied the driver is probably about to exit from the car or pull out from the curb.
7. STALE GREEN LIGHTS The point of decision is an imaginary line that you set up between your vehicle and the cross-walkmwhen you are approaching an intersection with a stale green light. Since you are not sure of the light., You must be sure of the point behind which you will stop if the light should start to change. This helps you get the picture.
8. EYE CONTACT When you must depend on anyone along the edge of your driving path to stay put until you are past the danger point, it is imperative that you get their attention. The horn and lights are your communication tools when you do not have eye contact. Proper use of the horn to express a friendly message seems in many instances to be a lost art. Only when you have eye contact can you expect the other person to act in a reasonably predictable manner to avoid a dangerous situation. Communicate using horn lights and signals.
9. PULLING FROM CURB Glance over left shoulder when pulling from curb, LLL (left signal, left mirror, left blind spot)
10. USE OF MIRRORS As a rule of thumb, once every 5-8 seconds.

1. STARTING UP AT INTERSECTION
Prije kretanja na svakoj raskrsnici pogledati lijevo ,desno pa lijevo . Jako je bitno ocistiti raskrsnicu i kada je sve čisto krenuti a zadnje lijevo je zbog dolazeceg saobracaja nablize nama. Pogledati retrevizore zato da imamo cistu situaciju prilikom kretanja.

2 WHEN STOPPED IN TRAFFIC
Uvijek ostaviti dovoljno prostora ispred za duzinu auta u slucaju da nesto stane naprijed da se mozemo izvuci . Koliko god mislili da je mozda nepotrebno , vjerujte imao sam dosta situacija gdje je ovo veoma pomoglo

3. COUNT ONE-TWO-THREE AFTER VEHICLE AHEAD HAS STARTED TO MOVE
Ovo pravilo je bitno zbog red light runners , ucesnika u saobraćaju koji prolaze kroz crveno. Pogledati retrovizore I ocistiti raskrsnicu ( lijevo,desno,,lijevo) ,naravno uvijek ostaviti dovoljno prostora naprijed da se mozemo izvuci.

4. FOUR TO SIX SECONDS FOLLOWING TIME FOR SPEEDS UNDER 30MPH 6-8 SECONDS FOR SPEEDS OVER 30MPH
Ovo following time ( vrijeme pracenja,razmak izmedju vozila) je stvarno jako bitno da se ne bi zapucali u drugo vozilo ispred vas. Vrijeme praćenja se odredjuje na osnovu nekog stacioniranog objekta koji se ne krece I brojimo koliko je potrebno sekundi da dodjemo do tog objekta . Tako za brzinu do 30mph je
Following time 4 do 6 sekundi a preko 30mph je 6 do 8 sekundi. Ovo se kombinuje sa eyes lead time ( gdje nam stalno pogled mora biti naprijed ) da imamo pregled saobracaja ispred nas.


5. EIGHT TO TWELVE SECONDS EYE-LEAD TIME
Stalno pogled mora biti usmjeren prema naprijed da bi imali pregled situacije ( da li saobraćaj usporava ,udesi itd)


6. SCAN STEERING WHEELS
Stalno gledati da li ima neko za volanom kada vozimo kroz parkinge naseljena mesta , ako je neko za volanom postoji mogucnost da ce krenuti I tako nas iznenaditi . Ovo kombinovati sa honking ( sviranjem,) da nas vide.


7. STALE GREEN LIGHTS
Ovo je imaginarna linija preiaskom raskrsnici a na semaforu je zeleno svijetlo. Ako smo prošli tu liniju a svijetlo se mjenja na zuto mi prolazimo kroz raskrsnicu ali ako se mijenja prije mi moramo da kocimo da se zaustavimo.


8. EYE CONTACT
Sa pjesacima I ucesnicima u saobraćaju je bitno da uspostavimo eye contact da znamo da nas vide . Oni prestavljaju opasnost za nas ako nas ne vide i ne znamo koju odluku mogu donijeti . Zato koristimo sirenu I svijetla da bas primjete i znaju da smo tu,tako komuniciramo u saobraćaju


9. PULLING FROM CURB
Koristimo 3 LLL kad hocemo da se ukljucimo u saobracaj . Lijevi zmigavac,pogled u lijevi retrovizor I lijevo pogled preko lijevog ramena . Na ovaj nacin smo sigurni da je sve čisto da se ukljucimo u saobraćaj.


10. USE OF MIRRORS
Neko pravilo je da se svakih 5 do 8 sekundi gleda u retrovizor da se ima pregled situacije sta se desava

Sva ova pravila su odlicna I mogu dosta pomoci u sigurnosti svih ucesnika u saobraćaju.
Koristim jos svoja dva pravila , nikada ako se moram ukljuciti ne motam ostro lijevo nego polako gmilim naprijed i gledam u lijevi retrovizor tako izbjegavam mogucnost da me neko udari posto nekada na krivinama nije moguce sa 3 LLL vidjeti vozilo
Drugo moje pravilo ako se nesto mice naprijed da usporim jer predstavlja opasnost.
Reply With Quote
  #3  
Staro 03.02.2022, 21:18
kdragan77's Avatar
kdragan77 kdragan77 je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 08.05.2015
US lokacija: Castle Rock Colorado
YU lokacija: Banja Luka
Poruke: 351
Pošalji Skype™ poruku korisniku kdragan77
Nepromenjeno

Ove sedmice UPS je izasao za Fourth-quarter earnings results


Highlights include:
Consolidated revenues of $27.8 billion, up 11.5% from last year

Consolidated operating profit of $3.9 billion, up 91.0% from last year; up 37.7% on an adjusted basis

Diluted earnings per share of $3.52; adjusted diluted earnings per share up 35.0% over last year to $3.59UPS Board of Directors declares quarterly dividend of $1.52, a per-share increase of 49% over the prior year

Kompanija finansijski dobro stoji ali mi kao union nemamo nista od toga osim tog 5% discount pri kupovini akcija .
Bit ce dobra odskocna daska u pregovorima za Ugovor 2023-2028 koji je tako reci iza coska .
Citao sam po nekim forumima da ce se ici za vozace $50/h sa zadrzavanjem svih benefita I da ce se pregovarati za 3% godisnje godisnje povećanje plus inflacija. Svidja mi se ovaj novi president uniona i mislim da cemo imati dobar ugovor . Dosta toga treba popraviti od forced 6 punch ( da radimo 6 dana u sedmici) do nekih ozbiljnih narusavanja ugovora oko prekovremenih radnih sati,suspenzija,otkaza itd.
Ono isto sto su pokvareno napravili povecali su satnicu na 23$/h za part time prije peeka I sada su je vratili na regular 17$ per h. Fakticki smanjena im je plata ali su napravi tu piruetu da bi ih zadrzali za peak sezonu. Svi sesonal employees su imali plus attendance bonus sedmicno +300$ ( morali su da rade minimum 4 dana u sedmici) dok domaci radnici nista tako da su im povecali satnicu da ih fakticki zadrze .

Mi ove godine imamo povecanje za 0.90$ + Cola ( povecanje zbog inflacjje sto je 5.9%) tako sa bi trebali izaci na 43$/h a overtime 64.5$/h . Ovaj 6 punch dan ( subota) sto nas forsaju je cijeli overtime i sve preko 8h svaki dan .
Povremeno cu pisati da održim ovaj topic u životu a ako neko ima pitanja slobodno pitajte.
__________________
[size="2"]DV-2015 - izvuceni
15.02.2016. - ZAGREB - ATLANTA- LEXINGTON KY
02.04.2018. Preseljenje u Denver Colorado
10.08.2021. Postali USA drzavljanini
UNION POSLOVI
BALKANS BAKERY
Reply With Quote
  #4  
Staro 09.02.2022, 12:58
kdragan77's Avatar
kdragan77 kdragan77 je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 08.05.2015
US lokacija: Castle Rock Colorado
YU lokacija: Banja Luka
Poruke: 351
Pošalji Skype™ poruku korisniku kdragan77
Nepromenjeno

Ako sam nesto naucio u ovom union poslu seniority ( radni staz) je sve
Tesko I dugo se penje uz te seniority merdevine ali polako se napreduje
Seniority je potreban za bidovanja ruta, ako te forsaju 6 dana u sedmici idu sa dna liste prema gore, za 8h request ma za sve zivo
Dva faktora uticu na brzinu napredovanja na seniority listi
1. Koliko vozaca ide u penziju
2. Koji je turnover ( koliko ih daje otkaz), ali samo oni koji su vise ima seniority od tebe
Postoje tri vrste seniority
1. Company seniority
Ovdje se računa sve vrijeme provedeno u kompaniji
Ovaj seniority utice na penziju ,godisnji odmor i ako je u pitanju layout ( da te salju kuci nema posla)
2. Full time seniority
Ovo se računa kada se kvalifikujes kao vozac
Utice na bidovanje ruta, forsanje za rad subotom,8 h request, 9.5 protection itd.
3.Part time seniority
Ovo je samo za part time radnike u skladistu . Ne moze se miksati sa full time seniority tj. full time ima prednost.
Seniority liste sa datumima se objavljuju svaki mjesec i javne su na oglasnoj ploci
Ove sedmice smo imali dvojicu vozaca koji su otisli u penziju tako sa se pomjeram za dva mjesta a i ono što je dobro da prebacuju vozace sa rasporeda utorak-subota na pon-petak. Za mene je to prednost posto ti vozaci ce biti primorani na rad subotom ako im hvali vozaca ( a uvijek hvali)
Na ovaj nacin se radi ta prirodna selekcija , obucavaju ljude daju im raspored uto- sub i onda ih stave pod pritisak. Kada opstanu po ugovoru poslije 18 mj prelaze pon- petak ( ali prve 2 godine rade dosta subota)
Taman kada sve to prodjemo dolazimo na top pay i imamo normalan posao, platu i raspored. A sto je najgore poslije svega mi smo jedne mašine, pokusali su nas slomiti ,prošli razne testove i opstali.
Prolazim ovu zavrsnu fazu za par mjeseci sam na top pay, na svojoj ruti , zadnjih dvije godine sam na rasporedu pon-pet ali sam radio vise subota nego sto sam bio slobodan . Sada polako izlazim iz tog zacaranog kruga , naravno ne racunam peek season : ) ( tu nema pravila i strategija)
Reply With Quote
  #5  
Staro 10.02.2022, 02:36
Markonato Markonato je offline
Drug član
 
Datum prijave: 26.04.2015
Poruke: 88
Nepromenjeno

Da li ce traziti obaveznu vakcinaciju vozacima kamiona?
Reply With Quote
  #6  
Staro 10.02.2022, 05:39
kdragan77's Avatar
kdragan77 kdragan77 je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 08.05.2015
US lokacija: Castle Rock Colorado
YU lokacija: Banja Luka
Poruke: 351
Pošalji Skype™ poruku korisniku kdragan77
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik Markonato Prikaz poruke
Da li ce traziti obaveznu vakcinaciju vozacima kamiona?
Nema obavezne vakcinacije za vozace . Kod mene 70% nece da se vakcinise tako da bi ostali bez puno radnika.
__________________
[size="2"]DV-2015 - izvuceni
15.02.2016. - ZAGREB - ATLANTA- LEXINGTON KY
02.04.2018. Preseljenje u Denver Colorado
10.08.2021. Postali USA drzavljanini
UNION POSLOVI
BALKANS BAKERY
Reply With Quote
  #7  
Staro 12.02.2022, 17:01
mveruovic mveruovic je offline
Pravi "Amer"
 
Datum prijave: 17.09.2012
Poruke: 731
Nepromenjeno

Ta tema dovoljno govori o tome o kom tipu ljudi se radi u firmi
Reply With Quote
Odgovori


Pravila pisanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Uključeno
Smajliji: Uključeno
[IMG] kod je Uključeno
HTML kod je Isključeno
Pređi u forum

Similar Threads
Tema Pokretač teme Forum Odgovori Poslednja poruka
DoD jobs or join the Army konislav Stare teme 29 21.11.2009 05:35

Newsletter E-mail:
Name:

Newsletter sent using Email Marketing Software by ActiveCampaign

Svi datumi su prikazani u formatu GMT +1. Trenutno vreme: 22:48.


Copyright ©2005 - 2025, ZelenaLutrija.com by VUXYS, LLC
Forum Powered by vBulletin®, © 2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Mišljenja, saveti, izjave, ponude ili druge informacije ili sadržaji nastali na forumu vlasništvo su onoga ko ih je kreirao, a ne sajta ZelenaLutrija.com. ZelenaLutrija.com ne garantuje tačnost, kompletnost ili upotrebnu vrednost informacija, stavova, saveta ili datih izjava. Ne postoje uslovi pod kojima bi sajt ZelenaLutrija.com bio odgovoran za štetu ili gubitak koji je posledica bilo čijeg oslanjanja na nepouzdane informacije, ili bilo kakve informacije nastale kroz komunikaciju između članova.
Sajtove koji su linkovani sa ovog sajta ne kontrolišemo, ne podržavamo, niti smo pregledali bilo kakve sadržaje na takvim sajtovima. Mi nećemo biti odgovorni za legalnost, tačnost ili prikladnost bilo kog sadržaja, oglasa, proizvoda, usluga ili informacije lociranim na ili distribuiranih kroz druge web sajtove, niti za bilo kakvu štetu nastalu kao posledica takvih informacija.
ZelenaLutrija.com drži i čuva druga prava vlasništva na sajtu.
Osim informacija koje su u javnom vlasništvu ili za koje dobijete dozvolu, nemate pravo da kopirate, modifikujete ili na bilo koji način menjate, objavljujete, prenosite, distribuirate, izvršavate, prikazujete ili prodajte bilo koju informaciju zaštićenu pravima vlasništva. Slanjem informacija ili sadržaja na bilo koji deo ZelenaLutrija.com foruma, Vi automatski dozvoljavate i predstavljate garanciju da imate pravo da dozvolite ZelenaLutrija.com ili članovima ZelenaLutrija.com bespovratnu, kontinualnu, neograničenu, globalnu dozvolu da koriste, kopiraju, izvršavaju, prikazuju i distribuiraju takve informacije i sadržaje i da iz takvih sadžaja koriste bilo koji deo u bilo koje svrhe, kao i pravo i dozvolu da koriste gore navedene sadržaje. Svi zaštitni znakovi (trademarks), logotipi, oznake usluga, firme ili imena proizvoda koji se pominju na ovom web sajtu su vlasništvo kojim raspolažu njihovi vlasnici.